Известие

Collapse
No announcement yet.

Вариатор ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вариатор ?

    Що е то ?
    За какво служи ?
    Как се разбира кога е за смяна ?
    От къде се копува работен комплект ?

    БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

  • #2
    Колеги темата е стара ама да не отварям нова ще питам тука.
    Вариаторите за двигатели 1.6, 1.8 и 2.0 при 156 еднакви ли са? А тези от 156 еднакви ли са с тези от 145/6 ?

    Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

    Comment


    • #3
      Еднакви са на всички 16 волтови ТС-и
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Значи всички са еднакви! Мерси, това ме интересуваше

        Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

        Comment


        • #5
          Май са еднакви не само с останалите Алфи - ами и с Фиат и Ланча моторите които имат вариатор....
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

          Comment


          • #6
            От къде мога да си взема комплект за вариатор? (за София)
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Има ги сред предлагащите итал-части магазини и търговци. Въпросът е само дали ти се плащат парите, на които ги продават, като се има предвид на каква сума може да си намериш от другаде...
              Две черни перли...

              Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                Има ги сред предлагащите итал-части магазини и търговци. Въпросът е само дали ти се плащат парите, на които ги продават, като се има предвид на каква сума може да си намериш от другаде...
                KO ?
                един кит е 12 13 лева.....
                от какви места какво се намира и на кви пари - светни ни ?
                Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                Comment


                • #9
                  Китът колко ще изкара... а колко ще ти излезе труда по сваляне на вариатора, слагане на новия кит, качване обратно... по-рентабилно е - нов вариатор и го забравяш за 100-ина хиляди...
                  Две черни перли...

                  Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                    Китът колко ще изкара... а колко ще ти излезе труда по сваляне на вариатора, слагане на новия кит, качване обратно... по-рентабилно е - нов вариатор и го забравяш за 100-ина хиляди...
                    То в това спор няма ,ама колегата си питаше за кит - ся ако си я правиш сам може и рентабилно да е .......
                    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                    Comment


                    • #11
                      Не се лъжете,не са еднакви вариаторите на всички ТС-и,на стария мотор с металния капак е с различен вариатор,втре е една част,и много трудно се оправя с кит,докато новите които са на 2 части,млъкват винаги с китче,но не се знае докога,аз съм карал над 40 000 км. с ремонтиран вариатор.
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        докато новите които са на 2 части,млъкват винаги с китче,но не се знае докога,аз съм карал над 40 000 км. с ремонтиран вариатор.
                        Преди време на колега в сервиза му отворихме такъв вариатор от новите, направихме такава подложка като от кита, макар че беше от някаква фешън материя дето не и помня името и вече няколко хиляди км е бетон.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Колеги, възможно ли е да се определи състоянието на един вариатор, ако е свален от мотора?
                          www.t-auto.bg

                          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                            Колеги, възможно ли е да се определи състоянието на един вариатор, ако е свален от мотора?
                            Да като се разглоби,и ако знаеш какво да гледаш...............
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Вариатор - поредните размисли

                              От няколко дни на 147-та започна да и трака вариаторът. Позамислих се да го сменя, ама реших първо да видя за какво иде реч. Наминах при Scareface и тъй като той е стабиляга, даде ми един вариатор да си го разглобя и да го правя каквото си искам. Та разглобих го аз и установих, че при такава здрава подложка и зъби на частите му не би трябвало да чука въобще, ако ... има масло под налягане в него. Или вече не се е тотално потрошил. Тогава се насочих към клапана му за управление. Отвих двете винтчета отгоре му (малките) и измъкнах капачката (бобинката) изскочи едно цилиндрично прътче с конус от долната част. Изскочи не е точната дума щот не се движеше добре в леглото си. Извадих го, почистих го, изшкурих матиралата част по него, издухах леглото му и го сглобих. И за мое учудване, като запалих колата вариаторът изтрака два-три пъти и двигателят утихна. Сега търся ударна отверка за да сваля целия клапан за профилактика
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment

                              Working...
                              X